Tuesday, March 15, 2011

Saya Cofee Awak Creamer Cofeemate

Salam dan apa khabar kawan2..harap sihat selalu...insyaAllah...comel tak tajuk entry ni?? hi5 entry saya kali ni berkenaan dengan satu video yang telah saya download, kat fb o youtube saya tak ingat pulak(da lama)....suka sangat video ni...walaupun hanya dapat tengok 1 episod je(saya akan upload dlam n)...andai anda da tengok..layan jela ye...hu5 tajuknye pasal cofee n creamer cofee mate..

saya cofee..siapa creamer cofeemate saye???
saya rase korg pun perasan time dulu ada iklan psal ni kat tv....disebabkan saya minat cofee flavour..saya pun terminat la video ni..sebab ia juga berunsur cofee kih5...walaupun ia bukan mengeluarkan aroma yang diri saya suka...tapi disebaliknya ada aroma yang tersirat terselit dalam video ni.

 


pasangan ideal..cofee n creamer cofeemate

okeyla kalo camtu...saya uploadkan untuk anda hu5
saksikan (^^)




Cadangan:anda bole download untuk tontonan lebih baik (^^)

okeylah amacam??? romantik o sedey o boring??? maapla andai anda rase besa je hu5 tapi bermakna untuk saya he5 haaa andai anda ada cerita pasal teh n creamer cakap kat saya ye..saye nak xplore he5

TERIMA KASIH BACA BLOG SAYA YANG BIASA2 NI
SILAKAN KOMEN KAWAN

Dikesempatan ini juga saya nak ucapkan 
SELAMAT HARI LAHIR 
untuk  
 Nor syafiqah n La Donseja noreul

3 comments:

  1. nanti saya nk tgk creamer coffeemate awak

    ReplyDelete
  2. saya tak de creamer cofeemate lagi..saya masih pakai susu lagi hu5

    ReplyDelete
  3. nnt dah ade jgn lupa tnjuk ngan sy taw...wee~

    ReplyDelete